Stomatologia

Serdecznie zachęcamy Państwa do skorzystania z szerokiej oferty usług stomatologicznych.

Stomatologia na najwyższym poziomie

Poniżej prezentujemy skrót wszystkich wykonywanych przez nas czynności dentystycznych.

Wybielanie zębów

Jest to zabieg cieszący się współcześnie największą popularnością wśród pacjentów. Każdy z nas marzy o pięknym, białym odcieniu zębów i zdrowo prezentującym się uśmiechu. Aby osiągnąć ten efekt, najpierw poddajemy pacjentów zabiegom higienizacyjnym, pozbywając się z zębów osadów i kamienia. Nowoczesne metody wybielania zębów to dziś przede wszystkim wybielanie nakładkowe (domowe) oraz przy pomocy specjalnej lampy w gabinecie. W zależności od indywidualnych cech pacjenta i zastosowanej metody, można osiągnąć efekt wybielenia o nawet o kilka odcieni.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem (endodoncja mikroskopowa)

Pozwala wyleczyć nieodwracalne stany zapalne w miazdze zębowej. Podczas zabiegu usuwamy chorobowo zmienioną część miazgi z kanałów i komory zęba, a następnie wypełniamy powstałą przestrzeń specjalnym materiałem. Całość zabiegu przeprowadzamy pracując w powiększeniu tak aby oczyścić kanały końcowe w 100%. W naszej klinice zajmujemy się również usuwaniem złamanych narzędzi z kanałów, leczeniem perforacji oraz leczeniem zapalnych zmian okołowierzchołkowych.

Protetyka

Nasz gabinet dentystyczny oferuje kompleksowe usługi z zakresu uzupełniania ubytków zębowych. Stosujemy nowoczesne metody i dbamy o komfort pacjenta, mając na uwadze to, że proteza musi być wytrzymała i wygodna w codziennym użytkowaniu.

Chirurgia stomatologiczna

W obrębie naszych działań dentystycznych znajdują się także zaawansowane zabiegi, takie jak ekstrakcja zęba czy usunięcie złamanego korzenia. Nasi dentyści kompleksowo zajmują się także szyciem chirurgicznym oraz nacinaniem ropni powodujących stany zapalne jamy ustnej.

Leczenie próchnicy

Podstawą pięknego uśmiechu są zdrowe, wolne od próchnicy zęby. Dlatego właśnie w naszym gabinecie otrzymają Państwo kompletną pomoc w zakresie zwalczania tej szkodliwej bakteryjnej choroby.

Zapraszamy do konsultacji

Serdecznie zachęcamy do kontaktu i umówienia się na wizytę.