CELL Vitale

Trochę wiedzy

Komórki macierzyste skóry – z racji aktywności jej regenerowania – odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu młodego wyglądu twarzy. Mijający czas i agresje środowiskowe powodują spowolnienie aktywności komórek macierzystych, które przyczynia się do utraty jędrności i gęstości skóry. Zaczynają pojawiać się oznaki starzenia się skóry.

By zapobiec temu procesowi, szwajcarscy naukowcy pracujący dla marki SELVERT THERMAL opracowali dwie serie o podłożu naukowym CELL VITALE: nawilżającą i anty-starzeniową. Bazują one na dwóch rodzajach wyciągów z roślinnych komórek macierzystych.

W recepturze nawilżającej o silnym działaniu ochronnym i utrzymującym wodę w skórze znajduje się wyciąg z komórek macierzystych różanecznika alpejskiego (rododendron), a w recepturze anty-starzeniowej wyciąg z komórek macierzystych jabłek Uttwiler Spätlauber, który spowolnia proces starzenia, stymuluje regenerację komórek oraz przywraca skórze młody i promienny wygląd.

Doskonałe połączenia roślinnych komórek macierzystych z niezwykle skutecznymi mieszankami składników aktywnych w CELL VITALE są doskonałym sprzymierzeńcem w przywracaniu twarzy jej poprzedniego piękna i blasku.

Właściwości

• Chronią długowieczność komórek macierzystych skóry
  • Wspomagają młodzieńczą witalność skóry
  • Pomagają opóźnić proces starzenia się komórek skóry
  • Zwalczają widoczne oznaki starzenia

Częstotliwość

Profesjonalny zestaw Cellulaire Anti-age przygotowano na 5 zabiegów:

• Kuracja szokowa: dwa zabiegi tygodniowo (pierwsze 2 tygodnie) + 1 zabieg (trzeci tydzień).
  • Kuracja podtrzymująca: 1 zabieg tygodniowo przez 5 tygodni.

Cell Vitale 250 zł

Kosmetologia