RTG zębów Zielona Góra

JB Clinic Zielona Góra / Stomatologia  / RTG zębów Zielona Góra
RTG zębów to zabieg radiologii cyfrowej stosowany w diagnostyce zębów w JB Clinic w Zielonej Góze

RTG zębów Zielona Góra

Podstawą prawidłowego przebiegu leczenia jest zaplanowanie działań i wykrycie wszystkich czynników, jakie mogą być powodem niedogodności i defektów uzębienia. Zdjęcie RTG zębów wyklucza ewentualność pominięcia w leczeniu miejsc, w których zły stan uzębienia nie jest jeszcze widoczny gołym okiem. Zdjęcie RTG pomaga zarówno lekarzowi jak i pacjentowi w przebiegu leczenia zachować pewność i skuteczność podejmowanych działań.

Co to jest RTG zębów?

RTG, inaczej „prześwietlenie” to technika, która pozwala na obrazowanie za pomocą promieniowania rentgenowskiego. Badanie RTG pozwala w nieinwazyjny sposób wykryć nieprawidłowości w budowie prześwietlanego narządu, w tym przypadku – zębów lub zęba.

Jak przebiega badanie zębów RTG ?

Diagnostyczne badanie RTG jest w pełni bezpieczne dla zdrowia pacjenta. Jednorazowa dawka promieniowania X nie jest w stanie zaszkodzić organizmowi. Badanie jest bezbolesne i trwa bardzo krótko. Do zdjęcia RTG zębów nie trzeba się specjalnie przygotowywać, tak jak np. w przypadku RTG jamy brzusznej. W JB Clinic wystarczy, że umówisz się na wizytę. Po wykonaniu zdjęcia dostaniesz je w najbardziej dogodnej dla Ciebie formie – na nośniku cyfrowym lub wywołane w formie fizycznej.

Możliwości RTG

Aby w pełni dostosować pracę do potrzeb pacjenta w naszym gabinecie oferujemy aż trzy możliwości wykonywania rentgena zębów. Naszym pacjentom oferujemy wykonanie zdjęcia pojedynczego zęba. To pozwala na łatwiejsze wykrycie nawet niewidocznej przyczyny objawów zapalnych czy chorobowych. Możliwe jest również wykonanie zdjęcia skrzydłowo-zgryzowego. Ta opcja pozwala na dokładną diagnostykę przestrzeni ognisk próchnicy międzyzębowej dzięki uwidocznieniu górnych i dolnych koron zębów. W przypadku, kiedy jednak konieczne jest wykonanie zdjęcia całego uzębienia mamy możliwość wykonania zdjęcia pantomograficznego. Pozwala ono na diagnostykę przestrzeni całego uzębienia jak i kości szczęki oraz struktur sąsiednich. Wykonanie takich zdjęć rentgenowskich pozwala na przedstawienie pełnego planu leczenia już na pierwszej wizycie z gwarancją pełnej obsługi w jednym gabinecie.

RTG zębów w JB Clinic Zielona Góra

W naszym gabinecie stawiamy na najwyższą jakość wykonywanych usług. Dlatego dzięki innowacyjnym sprzętom zapewniamy naszym pacjentom możliwość podjęcia pełnego leczenia w jednym miejscu, bez konieczności przekazywania samego zdjęcia RTG innym stomatologom. Dawka promieniowania przy zdjęciu zębów w JB Clinic w Zielonej Górze jest niższa nawet o 90%, niż w przypadku tradycyjnego RTG. Wysoka jakość obrazu zdjęcia rentgenowskiego i konsultacja ze specjalistami stomatologii w JB Clinic pozwoli Ci zachować poczucie bezpieczeństwa i pewność, że wszystkie zabiegi będą wykonane z troską i najlepszą jakość usługi.