Acnelan – kuracja przeciwtrądzikowa

Trochę wiedzy ?

Acnelan to nowa, rewolucyjna metoda leczenia trądziku. Innowacyjny zabieg przeciwtrądzikowy, hiszpańskiej marki Mesoestetic, skutecznie leczy zmiany trądzikowe o różnym pochodzeniu i stopniu zaawansowania. Terapia znosi stan zapalny, a także korzystnie wpływa na leczenie powikłań trądzikowych: niweluje przebarwienia i zmniejsza widoczność blizn. Jest to najbardziej kompleksowa kuracja zewnętrzna lecząca zarówno objawy trądziku, jak i zapobiegająca powstawanie nowych zmian.

Działanie:

Innowacyjność polega na zastosowaniu kompleksu czynników aktywnych – eliminujących wszystkie przyczyny objawowe (opatentowany m. Acne complex). W jego skład wchodzi: kwas salicylowy, kwas szikimowy, kwas migdałowy oraz sodium lepargilate. Zwalcza on wszystkie elementy patogenezy trądziku wykazując działanie antyseptyczne i bakteriobójcze, leczy stany zapalne, oczyszcza pory, redukuje ilość i wielkość zaskórników, złuszcza martwy naskórek, reguluje sebum oraz niweluje przebarwienia.

Przed zabiegiem:

• w okresie 3 tygodni przed zabiegiem nie wykonywać żadnych zabiegów eksfoliujących (dermabrazja, mikrodermabrazja, złuszczania chemiczne),
  • eksfoliujących (dermabrazja, mikrodermabrazja, złuszczania chemiczne),
  • w okresie 5 dni przed zabiegiem pacjent nie może stosować żadnych substancji aktywnych o działaniu drażniącym; nie należy poddawać się zabiegom depilacji, koloryzacji włosów, trwałej ondulacji itp. Mężczyźni nie powinni golić się min. 24 godziny przed zabiegiem,
  • nie należy korzystać z solarium i eksponować skóry na działanie promieniowania słonecznego.

Po zabiegu:

• przez 48h po zabiegu należy bezwzględnie unikać korzystania z sauny, basenu, ekspozycji na światło słoneczne i na sztuczne źródła światła, a także ekspozycji na ciepło,
  • przez 15 dni po zabiegu nie można poddawać się zabiegom depilacji (żadną metodą),
  • zabiegi z użyciem wypełniaczy oraz tatuaż można wykonać najwcześniej po tygodniu od zakończenia terapii.

Przeciwskazanie:

• ciąża i karmienie piersią,
  • nietolerancja salicylanów,
  • nadwrażliwość lub alergia na którykolwiek składnik preparatu,
  • terapia retinoidami (doustna i zewnętrzna),
  • choroby autoimmunologiczne,
  • stany chorobowe skóry,
  • radioterapia,
  • opryszczka,
  • rany i otarcia naskórka (również w przebiegu trądziku),
  • niedawno przebyte zabiegi chirurgiczne i dermatochirurgiczne,
  • tendencja do powstawania keloidów i blizn hipertroficznych,
  • miejsca objęte makijażem permanentnym.

1 zabieg 300 zł
3 zabiegi 750 zł