Kroplówki Witaminowe

Trochę wiedzy

Zestaw 1 – Wlew z Witaminy C

Witamina C jako antyoksydant odgrywa szczególnie ważną rolę w procesach immunologicznych naszego organizmu. Dodatkowym atutem działania kroplówki jest:

• maksymalna przyswajalność,
  • redukcja stresu,
  • zapobieganie chorobom układu krązenia,
  • wspomaganie procesu powrotu do zdrowia w okresie infekcji,
  • szybsze gojenie ran.

Zestaw 2 – Mega dawka Witaminy C + elektrolity

Zestawienie przygotowane specjalnie dla osób posiadających niedobory elektrolitów. Związane jest to ze wzmożonym wysiłkiem treningowym jak i podczas procesu chorobowego. Dodatkowo w połączeniu z uderzeniową dawką Witaminy C otrzymujemy możliwość:

• zahamowanie procesów oksydacyjncyh,
  • zniwelowanie stresu,
  • przyspieszenie regeneracji organizmu podczas warunków obciążonego funkcjonowania.

Zestaw 3 – Elektrolity plus Magnez

Zestaw ten przeznaczony jest dla osób podczas forsującycyh treningów fizycznych, obciążonych stresem oraz wszystkich zainteresowanych utrzymaniem prawidłowego procesu nawodnienia organizmu z bilansowanego poziomu elektrolityów. Dodatkowo Magnez:

• wspiera przewodnictwo elektryczne w naszym cele,
  • niweluje drgania mięśniowe oraz skurcze,
  • eliminuje uczucie wewnętrznego niepokoju.

Zestaw 4 – Elektorlity plus kompleks Witamin z grupy B

Jeśli zależy Państwu na utrzymaniu prawidłowego poziomu funkcjonowania serca, wspieraniu produkcji krwinek czerwonych bądź na skutecznym wyeliminowaniu uczucia zmęczenia i znużenia to jest to idealny zestaw dla Państwa. W połączeniu z niezbędnymi dla organizmu elektrolitami stanowi idealną kompozycję nawet dla najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo przyczynia się do prawidłowego:

• metabolizowania żelaza,
  • funkcjonowania układu nerwowego.

Zestaw 5 – Kac Stop

Specjalnie przygotowanie zestawienie elektrolitów wspierane przez wlew z glukozy stanowi doskonałe przeciwdziałanie w walce z “syndromem dnia poprzedniego”. Dostarczenie substancji składowych zawartych w naszym zestawie pozwala uzupełnić braki elektorlitowe związane z nadmiernym spożyciem alkoholu. Jest bardzo dobrym sposobem na szybki i zbilansowany powrót do 100% aktywności fizycznej i intelektualnej. Dodatkowo:

• niweluje uczucie niepokoju i dyskomfortu.

Jedna kroplówka 250 zł
Pakiet x 4 900 zł