Nucleofill

Trochę wiedzy ?

Nucleofill to preparat do głębokiej odnowy i bioresktukturyzacji skóry. Ten innowacyjny zabieg działa na trzech poziomach:

– liftingu

– antyoksydacji

– nawilżenia

Potrójne działanie preparatu na poziomie komórkowym daje efekt wyraźnego i długotrwałego odmłodzenia. Nucleofill to synonim innowacyjnej biotechnologii w medycynie estetycznej i anti-agingu. Ta naukowo potwierdzona metoda biostymulacji skóry, zawiera polinukleotydy, które w trzykierunkowym mechanizmie pobudzają skórę do odbudowy. Pierwszy kierunek działania to receptory na fibroblastach w skórze. Dzięki takiemu pobudzeniu przekształcają się w miofibroblasty. Stymulowany jest proces wytwarzania kolagenu typu I i elastyny, co powoduje zagęszczenie skóry i jej uniesienie. Drugim mechanizmem jest „zmiatania” wolnych rodników i działanie antyoksydacyjne. Polinukeotydy wiążą wodę i zapewniają długotrwałe izoosmotyczne nawodnienie macierzy pozakomórkowej. Dzięki temu skóra staje się nawilżona i jędrna.

zabieg nucleofill na skórę twarzy

Produkt jest naturalny i bezpieczny, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Nie zawiera substancji o potencjale uczulającym. Występuje w postaci przezroczystego żelu. Dostępny dwóch odsłonach: Nuclefoill Medium oraz Nucleofill Strong.

Efekty:

• Poprawa napięcia skóry
  • Lifting
  • Poprawa owalu
  • Poprawa nawilżenia
  • Redukcja drobnych zmarszczek

Produkt daje wyraźy i natruralny efekt bez przerysowania rysów twarzy. To synonim innowacyjnej biotechnologii w służbie medycyny estetycznej i anti-agingu.

Wskazania:

Zabieg jest optymalny dla skóry:

• Odwodnionej
  • Niedotlenionej
  • Narażonej na stres oksydacyjny

To idealny zabieg dla osób, które obserwują u siebie pogorszenie kształtu owalu twarzy, utratę napięcia i nawilżenia skóry. Ze względu na dużą różnorodność protokołów zabiegowych, leczenie można wykonać u każdego pacjenta niezależnie od wieku oraz rodzaju skóry.

Przeciwskazania:

• choroby nowotworowe
  • ciąża, karmienie piersią
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych
  • opryszczka i inne infekcje wirusowe
  • grzybicze i bakteryjne infekcje skóry
  • stany zapalne skóry

Produkt jest całkowicie naturalny i bezpieczny. Nie zawiera substancji o potencjale uczulającym.