Scarlet RF System

Urządzenie medyczne Scarlet RF System

Scarlet S Rf Estetic Line

• scarlet Rf System jest minimalnie inwazyjnym połączeniem lasera frakcyjnego, dwubiegunowych fal radiowych i systemu 25 elektrod w postaci mikroigieł.
  • system 25 nieizolowanych mikroelektrod umożliwia stałe, jednoczesne oddziaływanie na naskórek i głębokie warstwy skóry co umożliwia uzyskanie maksymalnych rezultatów przy totalnym zminimalizowaniu bólu i czasu rekonwalescencji.
  • frekwencyjna częstotliwość fal radiowych umożliwia osiągnięcie stałych wzorców leczenia. Urządzenie to zapewnia bezpośredni kontakt ciepła zarówno z naskórkiem, jak i skórą właściwą poprzez precyzyjną kontrolę głębokości na poziomie 0,5-3,5 mm.
  • scarlet RF System generuje impuls fal radiowych bezpośrednio do obszaru docelowego w delikatny, kontrolowany sposób w odróżnieniu do nieinwazyjnych urządzeń RF.
  • ból odczuwalny podczas wykonywania zabiegu jest minimalny, niezależnie od rodzaju skóry.
  • zabieg nie wpływa na życie codzienne – rumień i obrzęk utrzymuje się od 1 do 3 godzin, więc nie ma obawy o codzienne funkcjonowanie bezpośrednio po zakończeniu leczenia.
  • umożliwia kontrolowanie wydatkowanej energii i czasu trwania impulsu co do 0,1 sekundy.
  • dzięki wyrafinowanej technologii silna energia zostaje dostarczona bezpośrednio do docelowego obszaru. Obejmuje całą twarz: środek czoła, zwiotczałe policzki, obszar wokół oczu i linię żuchwy.
  • dokładność co do 0,1 mm!

Dlaczego Scarlet RF System?

1. Wolumetria objętościowa

• unikalne efekty bezpośredniego nagrzewania RF przy minimalnej inwazyjności frakcyjnej radiofrekwencji mikroigłowej.

2. Oryginalny Fractional RF

• skoncentrowana silna energia fal radiowych, w celu zmaksymalizowania efektu RF.

3. Laser frakcyjny + efekt Deep Dermal RF

• celem leczenia jest zarówno naskórek (Laser Frakcyjny) jak i głębokie warstwy skóry właściwej (RF).
  • kontrola głębokości: 0,5-3,5 mm, dokładnie regulowana, co 0,1 mm.

4. Mniej bólu, brak efektów ubocznych, brak rekonwalescencji

• zaawansowana kontrola bezbolesnego wprowadzania elektrod za pomocą technologii Shock Free Needles.
  • imponujące rezultaty widoczne bezpośrednio po zabiegu i umożliwiające pacjentowi wykonywanie codziennych czynności.

Jak działa Scarlet RF System?

1. Oddziaływanie frakcyjne

• laser frakcyjny – działa w obrębie naskórka i skóry właściwej – napina skórę, zwęża pory, niweluje powierzchnię blizn, spłyca zmarszczki.

2. Koagulacja

• silna energia powodująca koagulację w skórze właściwej, przybierająca kształt kropli – lifting i napięcie skóry, zwężenie porów, spłycenie zmarszczek, zaczerwienienia, rozświetlenie i leczenie trądziku.

3. Mikropory

• efekt biomodulacji jest wynikiem połączenia leczenia i pobudzenia fibroblastów spowodowanym działaniem mikroigieł – niwelacja blizn, leczenie trądziku, wyrównanie kolorytu skóry, redukcja zaczerwienienia, wybielanie i nawilżanie skóry.

Zasada działania

grafika-etapy-zabiegu

• zaawansowane starzenie i fotostarzenie skóry,
  • zmarszczki i zwiotczenia skóry,
  • głębokie blizny,
  • dystrofia,
  • jako jeden z pierwszych zabiegów wspomagających po zabiegach chirurgicznych,
  • nadpotliwość.

Efekty

Scarlet-Rf-Estetic-Line-glowica
  • znacząca redukcja i wygładzenie zmarszczek mimicznych
  • uniesienie opadających powiek i kącików oka
  • redukcja przebarwień, porów i zaczerwienień oraz poprawa kolorytu skóry
  • nadanie żuchwie kształtu typu V poprzez poprawę elastyczności skóry

Przeciwwskazania do zastosowania Scarlet

• ciąża,
  • choroby nowotworowe,
  • pacjenci stosujący niesterydowe leki przeciwzapalne lub sterydy.

Kosmetologia, Medycyna estetyczna