Linerase

Nowej generacji biomateriał do rekonstrukcji i odbudowy skóry

Po 25 roku życia zaczynamy tracić aż 1,5% kolagenu rocznie, czego efektem jest powstanie pierwszych zmarszczek. Możemy jednak temu przeciwdziałać, a najlepszym sposobem w walce z utratą kolagenu jest uzupełnianie jego niedoborów oraz niwelowanie efektów jego ubytku. Teraz możemy to osiągnąć dzięki zabiegowi z wykorzystaniem włoskiego kolagenu LINERASE, przeznaczonego do regeneracji i odbudowy tkanek. Preparat ten pobudza fibroblasty do wytwarzania włókien, endogennego kolagenu, jako nowego wypełnienia tkanki.

To nowoczesny i bezpieczny preparat do podawania śródskórnego, zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy III. Preparat ten nie wywołuje skutków ubocznych ani reakcji alergicznych, a jego stosowanie w połączeniu z lidokainą sprawia, że procedura zabiegu jest właściwie bezbolesna. Jest to jedyny dostępny na rynku kolagen typu I, przeznaczony do zabiegów medycyny estetycznej.

Całkowita kuracja składa się z 2 do 4 zabiegów w zależności od zaleceń lekarza oraz stanu skóry pacjentki, a pierwsze efekty są widoczne już po 7-14 dniach. Po tym czasie widać różnicę w elastyczności i gęstości skóry, można cieszyć się efektami młodszego wyglądu.

Po zabiegu może pojawić się w miejscu podania preparatu zaczerwienienie, obrzęk, swędzenie bądź tkliwość. Reakcje te mogą utrzymać się do 7 dni. Po tym czasie ustępują samoistnie. Tuż po podaniu produktu może wystąpić zaczerwienienie i pieczenie w miejscu iniekcji, które powinno ustąpić po kilku minutach.

• wspomaganie biorewitalizacji skóry twarzy, szyi, dekoltu i dłoni
  • regeneracja tkanki łącznej skóry właściwej
  • leczenie blizn
  • zmniejszenie oznak starzenia się skóry – redukcja zmarszczek
  • poprawa elastyczności i sprężystości skóry

Przeciwskazania

• ciąża, okres karmienia piersią
  • choroby autoimmunologiczne
  • cukrzyca
  • tendencje do powstawania bliznowców
  • aktywne zakażenia okolicy zabiegu
  • choroba nowotworowa

Nie zaleca się łączyć zabiegu LINERASE w czasie tej samej sesji zabiegowej z zabiegami laserowymi, głębokimi chemicznymi peelingami oraz dermabrazją. Wymienione procedury można zastosować zachowując 14-dniowy odstęp.

Promocja! Linerse twarz + szyja + dekolt/dłonie
900 zł

Leczenie rozstępów/blizn cena uzależniona od rozległości zmian.