Terapia antycelulitowa ALIDYA

Najnowsza metoda leczenia i profilaktyki cellulitu. Preparat stworzony przez prof. Pasquale Motolese – twórcę Aqualyx’u.

Metoda polega na iniekcjach podskórnych lub śródskórnych preparatu w odstępach około 1 cm. Alidya działa poprzez chelatację metali oraz rozpuszczanie toksyn, które są wytwarzane w tkance tłuszczowej w procesie zapalnym odpowiedzialnym za powstawanie cellulit. Alidya poprawia także krążenie tętnicze, dochodzi do drenażu osmotycznego macierzy. Preparat ma także działanie przeciwutleniające.

Jakie okolice mogą być poddawane zabiegowi?

Wskazaniem do stosowania preparatu jest cellulit oraz jego profilaktyka. Najczęstszą lokalizacją zmian są uda, pośladki oraz brzuch.

Przebieg zabiegu

Zabieg polega na iniekcjach (mezoterapią) objętych cellulitem miejsc preparatem Alidya.

Częstotliwość zabiegów

• zabieg wykonujemy jeden raz na tydzień,
  • cykl zabiegowy obejmuje od 7 do 12 zabiegów,
  • po pełnym cyklu zabiegowym możliwe jest wykonanie jednego lub kilku powtórzeń w odstępie 15-30 dni,
  • zalecane jest powtarzanie leczenia raz do roku, w celu utrzymania stabilnego rezultatu,
  • korzystne jest wspomaganie leczenia przez drenaż limfatyczny manualny lub pneumatyczny.

Przeciwskazania do zabiegu

• ostre lub przewlekłe choroby skóry w obszarze poddawanym zabiegowi lub jego bezpośrednim sąsiedztwie,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • ciężkie schorzenia narządowe,